2013. január 19.

Karácsonyi pihenés


Karácsonyi szünetem volt, és egy punnyadós , napon ezeket gyártottam, nagyon egyszerű, csak simán fűzni kellett.
Szétszedtem egy pár régi nyakláncot és újrafűztem, új dizájnermintával, és egy kicsit szélesebb nyakmegoldással, gondolva öreg napjaimra.

S bár rátaláltam a kerámiafestés legislegszuperebb helyére, még oda nem jutottam el, majd talán, ha megnyerem a 48 órás napot és lesz időm rá.
Viszont találtam egy könyvjelzőmintát, amit színváltós fonalból meg is valósítottam, s bár nem értettem teljesen a leírást, mégis így sikerült. Azonban a blokkoás után csalódás ért, a 15 cm hosszú, 8 cm széles minta kinyúlt a langyos mosástól, és egy olvasnivalómba sem fér bele, most terítőként vigyáz éjjel a telefonomra és a szemüvegemre, mert puhának elég puha, viszont fogalmam sincs mit fogok tenni vele. Eddig még csak az jutott az eszembe, hogy ha időmilliomos leszek, és tudok egy fehér pulóvert kötni arra fel lehetne applikálni, addig marad szemüvegvédő a polcon.... :)


1 megjegyzés:

Kati írta...

Jár így az ember, hogy valami más sikerül mint amit elképzeltünk, de hányszor...:) De így is szép szerintem.